תוכן עניינים

מדריך שיווק נכון של אתר מסחר באינטרנט:

מאמר זה יעסוק בצורות ודרכי השיווק הקיימים לקידום חנויות וירטואליות, בניית אתר סחר, ופרסום בגוגל.
המדריך יקיף ויעסוק בשיטות שיווק לבעלי עסקים מתחום הבגדים, תכשיטים, איביי, אטסי, אמאזון ובעצם בכל הדרכים לשווק מוצר דיגיטלית.

יש המון קורסים העוסקים בשיווק, בנייה וקידום
אתרי מסחר אלקטרוניים פה נלמד איך לפרסם עסק חינם ללא תשלום בצורה המקצועית ביותר.

כיצד לשפר יחסי המרה ואיך להגדיל מכירות כל אלה
הם דברים שכל בעל עסק צריך לדעת לשפר כדי להשפיע על הצלחת הנכס הדיגיטלי ברשת.

לשווק באינטרנט להביא לידים חמים
קידום אתרים שמניב רווחים לעסק שלך

מסחר אלקטרוני מקוון ברשת:

E-commerce (Electronic Commerce) מושג זה מאפיין פעולות מסחר וביצוע עסקים ברשת
יש המון אפשרויות לביצוע בתחום הזה והמון פוטנציאל בגלל התפתחות האינטרנט במהלך השנים האחרונות והבאות.

קיימות אפשרויות תשלום שונות ומגוונות להבדיל מכסף מזומן מה שמגדיל את אפשרויות התשלום והנוחות לקנייה מהירה, נוחה, ומאובטחת.
הצגת המוצרים נעשית באופן עיצובי UX/UI שלפעמים יותר נעים לעשות קניות באינטרנט ללא אינטקציה עם בני אדם נחמדים ונחמדים פחות.

לא הכל ורוד, המון חברות קמעונאיות הפסידו רבות מכניסת מסחר האלקטרוני
בעולם אבל אסור לשכוח גם סיפורי הצלחה גרנדיוזים כמו אמאזון ו eBay.

מסחר אלקטרוני מקוון ברשת
מי קונה באינטרנט

פלטפורמות מסחר אלקטרוניות שונות ומומלצות E-commerce

B2C

Business to Consumer

עסקה קמעונאית
עסקאות בין עסקים ללקוחות פרטיים.

בעיקרון זאת צורת הקנייה/מכירה
שהכי מוכרת וידועה לנו.

עסקה קמעונאית בין בית עסק ללקוח פרטי, החנות יכולה וירטואלית באינטרנט, הדוגמא הכי טובה והכי קלאסית שאפשר לתת היא: אמאזון !

B2B

Business to Business

עסקה סיטונאית 
רשת ספקים ולקוחות,
בהגדרתה היא עסקה בין עסקים
גדולים וקטנים בכמויות מסחריות
למטרות שיווק חוזר.

וגם לצורך העסקים בעצמם כגון מפעלים שצריכים ציוד בכמויות מסחריות כגון מחשבים/כסאות וכו'.

קיימת פלטפורמה פרטית אונליין לביצוע עסקאות על-ידי חשבונית אלקטרונית.

C2C

Customer to Customer

עסקאות בין לקוחות פרטיים.

מסחר בין לקוחות פרטיים שמפרסמים את המוצרים שלהם בפלטפורומות השונות ברשת כדוגמת אתרי לוח מודעות ומכירות יד 2.

הדוגמא הקלאסית לכזאת חנות היא : 

איביי !

מהם הטיפים והדרכים לשיווק ופירסום העסק:

אז מהם הדרכים הכי יעילות ואיך עושים את זה נכון

  • פרסום ברשתות חברתיות
    ניהול נכון של עמודי אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין,סטורי ויוטיוב, בעצם בכל רשת שבה הלקוחות שלכם מסתובבים.חברה מקצועית שיש לה תוצאות קודמות שנותנים שירותי שיווק, מיתוג ופירסום באופן הכי יעיל ומבטיח ליצור חשיפה וקידום לעסק.

  • קידום ממומן בגוגל
    פרסום ממומן הוא לשלם על כל קליק שהגולשים לוחצים, הבעיה היא שלא תמיד הגולשים רק לוחצים אלא מתחרים
    ולא פעם אחת תחום זה גם נקרא PPC והמחיר לכל קליק נקרא CPC.
    זו לא הדרך הכי מומלצת בגלל שאי אפשר לעקוב ולהשגיח על קליקים לא נחוצים ובעקבות כך להפסיד המון כסף בחינם.

  • קידום אתרים אורגני בגוגל
    הדרך האהובה עלינו שבשבילה התכנסנו כאן היום והיא הפירסום האורגני שהם התוצאות הטבעיות של גוגל.
    בעצם שיטה זו נעשית אצל כל מקדם בצורה שונה, חלק קונים קישורים וחלק לא, חלק מעלים רק תוכן, וכל אחד עובד בצורה שונה.

    אבל העיקרון משותף לכולם, מתחילים במחקר מילות מפתח
    עוברים לאסטרגיית שיווק והמטרה היא להגיע למקום הראשון במילות חיפוש הכי שוות לעסק שלך.

כלי חינמי לבדיקת מיקומים ודירוג האתר בגוגל.
איך נראה מיקומים ודירוג אתר אורגני בגוגל.
קידום אורגני בגוגל עדיף מקידום ממומן בגוגל
דוגמא קלאסית למודעת גוגל לא מוצלחת !

איך לקדם ולשווק נכון עסקים קטנים וגדולים:

נתחיל בזה שבלי תוכן מקורי ואיכותי האתר לא יתקדם לעולם, קניית קישורים אך ורק תזיק לטווח הארוך
שזה נחשב ספאם אצל גוגל ואפשר לדווח על אתרים הקונים/מוכרים קישורים = ספאם = ענישה מגוגל, ואת זה אנחנו לא רוצים!

eCommerce

התחום בכללי נקרא איקומרס שזה אומר "אלקטרוניק קומרס"
סחר אלקטרוני והוא הרעיון של קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים ברחבי העולם על ידי רשת האינטרנט.

BigCommerce

החברה הוקמה בשנת 2009 על ידי צמד אוסטרלים
אדי מקלני ומישל הרפר החברה מונה מעל ל 500 עובדים שהמשרדים המרכזיים שלהם יושבים ב טקסס.

WooCommerce

תוסף חינמי לחנויות וורדפרס המאפשר לנהל
הזמנות ומוצרים ומכירות ללקוחות ברחבי העולם על ידי מערכת הניהול הטובה ביותר WordPress.

סרטון קצר למתחילים

המבנה המומלץ לחנות וירטואליתH2
נגן וידאו
אתר וורדפרס משופר מהירות תורם לעצמו להתקדם במנוע החיפוש גוגל
אתר וורדפרס רספונסיבי ומהיר

מה הייתרונות בקידום ושיווק חנויות בגוגל

נתחיל בזה שקידום ושיווק דיגיטלי בגוגל לחנות הוא לא הכי קל שיש, כמות המתחרים שיש בשוק כולל אתרי סחר כמו אטסי, איביי, אמאזון.
הייתרונות הם שאפשר לקדם בצורה נכונה וליצור חשיפה עולמית ולהביא לידים מכל העולם.

לגוגל יש שירות שנקרא גוגל עסקים, מיי ביזנס Google My Business שנותנת חשיפה מקומית מטורפת לפי איזורים.
הבונוס הכי גדול כאן הוא גישור המרחק בין הקונה למוכר ללא צורך בפגישת פנים אל פנים או ביקור בסניף
אלא תשלום מקוון אונליין מאובטח, האפשרות לתת ללקוח מבחר אפשרויות בזמן הנוח לגולש כולל השוואת מחירים וללא הגבלת זמן ומקום.

שיווק וקידום חנויות אינטרנטיות באינטרנט אונליין
ככה צריך להראות תהליך SEO מוצלח

המבנה הנכון לחנות סחר וירטואלית באינטרנט

HEADER

מבנה ההידר אמור פשוט וקל לקריאה לגולש כולל פרטי יצירת קשר, שורת חיפוש, שם האתר/לוגו ואפשר גם כתובת.

בחלק ההידר בקוד שלו אפשר להכניס שורות קוד על מנת לדחות פעולות טעינה מסוימות כמו פונטים
ג'אווה (JavaScript) ו- CSS, על מה ליצור זמן טעינה מהיר יותר שכמובן עוזר לקידום בגוגל.

FOOTER

מבנה הפוטר אמור להכיל מפת אתר, פרטים של העסק, שעות פתיחה, אימייל ויצירת קשר, אפשר גם קטגוריות שונות.

דף אודות ויצירת קשר

דף זה כמובן אמור להכריז על מי אתה ומה אתה ודרכי יצירת קשר איתך
אולי היסטוריה של העסק ולמה נכנסת למקצוע, ובעצם כל דבר שמסביר מי אתה וכל דרך ליצירת קשר.

דף 404

דף זה עוזר במידה ולקוח/גולש לא מצא את מה שהוא חיפש אז הוא יגיע לדף שגיאה שמשמה יניע אותו לפעולה חוזרת
לדף הבית או אחת הקטגוריות הבולטות אצלך באתר, בעצם למנוע מהגולש לצאת מהאתר אלא להמשיך לגלוש
ושלא יצא למרות שקיבל דף שגיאה.

תוספים

תוסף WooComeerce 

ווקומרס הוא התוסף שמאפשר לבנות חנות סחר בוורדפרס בחינם
עדיף להוסיף תוספי אבטחה כגון וורדפנס (WordFence) ועוד פלאגאינים חינמיים ובתשלום שיעזור לכם לנהל את החנות בקלות מירבית!

תוסף Elementor

אלמנטור הוא בילדר מושלם לעבודה עם וורדפרס
הבילדר בעצם נותן לך ארגז כלים מורחב לעיצוב אתרים, בניית אתרי סחר וחנויות וירטואליות באינטרנט.

קטגוריות

חייב לבחור קטגוריות מדויקות לפי מוצר ולרשום תיאורים מדויקים
לכל מוצר וקטגוריה כולל הפירוט הכי מעמיק שאתם יכולים לכתוב, הכל בשביל הגולש והלקוחות!

תגיות

מעבר לקטגוריות אפשר לפרט קצת יותר בתגיות המוצר כולל ALT TEXT תגיות אלט שהם מאוד מאוד, מאוד חשובות לקידום אתרים אורגני.

להתאים רספונסיבית

תצוגת המחשב השולחני אמורה להתאים לנייד וטאבלט, בעתיד הרחוק קרוב
גוגל תתחיל לאנדקס בעדיפות ראשונה את האתרים שמותאמים לגלישה בנייד וטאבלט
בגלל ש יותר מ 60% מהגולשים באים ממכשירים ניידים.

תג כותרת SEO

בין הפרמטרים הכי נחשבים, בעל השפעה מסיבית על התנהגות הגולשים
תגדירו נכון ואם צריך תבצעו אופטימיזציה למנועי חיפוש, ואם אתם לא יודעים מה זה, תמשיכו לקרוא.

 

הידר מבנה חנות וירטואלית באינטרנט
מבנה הידר נכון לחנות ואתר אינטרנט
פוטר מבנה חנות וירטואלית באינטרנט
מבנה פוטר נכון לחנות ואתר אינטרנט
דף 404 מושלם לחנות וירטואלית ואתר באינטרנט
דף 404 למבנה חנות נכון
פסטרנק קידום אתרים אורגני בישראל
קידום אתרים אורגני לחנות זו לא מילה גסה
המבנה המומלץ לחנות וירטואליתH2
בנייה וקידום אתרים וחנויות אינטרנטיות.
מה זה כותרת SEO ואופטימיזציה לאתר במנועי חיפוש
H1 כך נראת כותרת SEO

אהבת את המאמר?
אפשר לשתף אותו עם כולם!

שיתוף ב facebook
שתף ב Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *